A Haas és Magnussen tökéletesen mérlegeltek és használták ki a büntetési tételek irrelevanciáját. A feltartás egy dolog, de a szándékosan szabálytalan előzéssel olyan lavinát indítottak el, ami után senki ne csodálkozzon ha egy több nyomvonalas pályán, egyel előbb bekanyarodva fognak a másik él állni, hogy feltartsák. Sőt, ha igazán tökösek az alpinosok, a felvezető kör után beállnak Max elé, majd széttárják a kezüket, hogy Norris?
Azután lehet hisztizni, hogy ki honnan pisilt a medencébe... :)
Csak az utóbbi években divat minden feledik lépcsőfokon éveket eltölteni. Verstappen, Button, Sato és sokan mások a jelenleg GB3/FR/EFO/EC3-nak hívott Formula 3 géposztályból léptek fel egyből az F1-be.
Az F3VB nagyon nem ideális lépcsőfok, sokkal inkább egy karriertemető. Egyrészt roncsderbi, másrészt a mezőny harmadának jut csak épkézláb állapotú motor, a többi mind évek óta nyúzott, felújított, F2-es amiről lerúgták a turbót, stb... A Mecachrome elismerten teljesítményközelítés miatt csavarta le 420-ról 380LE-re a teljesítményt a GP3-F3VB névváltáskor. Nem véletlen az erős csapatdominancia, a sok átigazolás és az, hogy az F3-ból F2-be való fellépéseknél kevésbé lehet megfigyelni, az eredményesség figyelembevételét.
Az F2-ben olyan ellenfelei lesznek, akiket a téli FRME-ben már elpicsázott, szóval ez egy kiváló döntés.
Ha ott is nyer, de nem lesz F1 hely, még mehet Super Formulába, amin az európaiak vágyvezérelten fintorognak, de az F2 felett van.
Nyíltkerék 2024.03.11. 21:55:01
Azután lehet hisztizni, hogy ki honnan pisilt a medencébe... :)
Bejegyzés: Ismét kettős győzelem: szaudi nagydíj elemzés
Nyíltkerék 2023.10.27. 15:29:59
Az F3VB nagyon nem ideális lépcsőfok, sokkal inkább egy karriertemető. Egyrészt roncsderbi, másrészt a mezőny harmadának jut csak épkézláb állapotú motor, a többi mind évek óta nyúzott, felújított, F2-es amiről lerúgták a turbót, stb... A Mecachrome elismerten teljesítményközelítés miatt csavarta le 420-ról 380LE-re a teljesítményt a GP3-F3VB névváltáskor. Nem véletlen az erős csapatdominancia, a sok átigazolás és az, hogy az F3-ból F2-be való fellépéseknél kevésbé lehet megfigyelni, az eredményesség figyelembevételét.
Az F2-ben olyan ellenfelei lesznek, akiket a téli FRME-ben már elpicsázott, szóval ez egy kiváló döntés.
Ha ott is nyer, de nem lesz F1 hely, még mehet Super Formulába, amin az európaiak vágyvezérelten fintorognak, de az F2 felett van.
Bejegyzés: Andrea Kimi Antonelli: az autósport következő csillaga
Kivlov 2023.10.08. 10:38:34
Olyan gumihasználati logika, ahogy a csapat akarja, megkötések nélkül.
Tankolás is kellene újra.
Bejegyzés: Ferrari és Mercedes: tiszta lappal 2024-re
Kivlov 2023.10.08. 10:34:27
Bejegyzés: Ferrari és Mercedes: tiszta lappal 2024-re
gigabursch 2023.10.04. 09:11:38
Seargent meg még összekaphatja magát...
Drug érdekes eset lenne.
Bejegyzés: F1-es pilótapiac: Mi lesz az utolsó ülés sorsa?